Olen aina nauranut, että mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään tiettyä ”miesmakua”. Mielenkiinto lähinnä herää kokonaisuudesta. Tosin laihaa miestä en voisi kuvitella rinnalleni (onpa ikävä sanoa noin, mutta kaikilla on omat mieltymyksensä). Niin naisilla kuin miehillä on paljon mahdollisuuksia vaikuttaa ulkonäköönsä liittyviin asioihin. Ulkonäköön heijastuvat niin elämäntavat, hygienia, (hius)tyyli ja kosmetiikka.
Paljolti tyyli on kuitenkin se, millä teet ensivaikutelman toisiin ihmisiin ja viestit mahdollisesti mieltymyksistäsi tai arvomaailmastasi. Tyyliin liittyy 95% se kuinka kannat itseäsi, ei se minkä merkkinen paita sinulla on päällä. Voit viestiä olemuksellasi naisellisuutta/miehekkyyttä, sporttisuutta tai vaikka rock`n rollia.
Sinkkujen sähköisessä maailmassa pädetään paljon yksittäisillä kuvilla. Itse en lähtisi luottamaan kuvaperusteiseen parinvalintaan. Se että näkee, kokee ja tapaa ihmisen oikeasti on aivan eri juttu. Parhaimmissa tapauksissa sinulla on ollut mahdollisuus ”seurata” ihmisen toimintaa ja käyttäytymistä pidemmällä aikajaksolla. Uusissa tuttavuuksissa kannattaa kiinnittää puolestaan huomiota siihen, kuinka henkilö käyttäytyy esimerkiksi tarjoilijoita ja tuntemattomia ihmisiä sekä lähisukulaisia kohtaan. Eli käytännössä sellaisia ihmisiä kohtaan, kehen ei tarvitse tehdä mistään syystä tarkoituksellista vaikutusta.
Otetaanpa esimerkkinä eduskuntavaalit. Ehdokas kannattaa valita aina ennen markkinahumua. Juuri ennen vaaleja ilma on täynnä katteettomia lupauksia ja aktiivista somekäyttäytymistä. Kenenkään ei pitäisi mennä tähän lankaan. Toiminta ja niiden arvojen tuominen arkipäiväisessä elämässä, ennen ”itsensä myymisen” jaksoa on se merkittävin ajanjakso. Ajattelen samalla tavoin myös parinmuodostukseen liittyen.
Ulkonäöstä huolehtiminen on kuitenkin oleellista
Itse olen aina ollut monessakin asioissa kovin suurpiirteinen ja ennen ajattelin esimerkiksi, että ihan samahan se on millä harjalla sitä hiuksensa harjaa. Mutta tässäkin asiassa olen saanut todeta, että hiusharjoissakin voi olla mielettömiä eroja. Deittisirkus aloittaa yhteistyön Beauty Pop Up -verkkokaupan kanssa ja tätä kautta olen saanut testiin todella laadukkaita kauneudenhoitotuotteita. Pidän henkilökohtaisesti Beauty Pop Up:in brändistä, koska kyseinen yritys oikeasti panostaa trendikkäisiin kosmetiikkabrändeihin ja innovatiivisiin hittituotteisiin, jotka kiinnostavat varsinkin itsestään huolta pitäviä sinkkuja.
Esimerkiksi itselläni ja tänä vuonna 3 vuotta täyttävällä tyttärelläni on pitkät takkuuntuvat hiukset. Tangle Teezer on ensimmäinen hiusharja, mikä on aidosti hellävarainen eli se ei satu ja revi hiuksia. Huono juttu tosin on se, että pikkuharja on koko ajan kateissa sen suosion vuoksi perheemme sisällä! Saman ahaa-elämyksen koin invisibobble-ponnareiden kanssa. Ne eivät revi hiuksia lainkaan ja tukka on helppo kotioloissa pyöräyttää nutturalle tai ponnarille. Näitä ponnareita meillä on muuten jaossa la 30.7. Helsingin Amarillon Love Bileissä (ei ennakkovarauksia ja ravintolan normaali sisäänpääsymaksu). Siellä nähdään!
Iloa ja rakkautta kaikille,
Deittikuningatar
Anna/Deittisirkus
Beauty Pop Up on Deittisirkusen uusi yhteistyökumppani
Yhteistyö tulee näkymään luonnollisesti Deittisirkuksen tapahtumissa tuotejakoina, alennuskoodeina ja arvontapalkintoina, mutta muutakin on tulossa.
Ei kommentteja!
Artikkelille ei ole vielä jätetty kommentteja, ole ensimmäinen!